Πολιτική επιστροφών
Αλλαγή – επιστροφή – αντικατάσταση προϊόντων
Αλλαγές και επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί ή φορεθεί, να μην έχει αφαιρεθεί το καρτελάκι τους και να συνοδεύονται από το παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο).
Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να πραγματοποιηθεί με την εταιρεία ταχυμεταφορών ΤΝΤ. Στη διεύθυνση Άγιος Δημήτριος, χωρίς επιβάρυνση του πελάτη. Εάν ο πελάτης επιθυμεί την αποστολή των προϊόντων με διαφορετική εταιρεία, τότε επιβαρύνεται ο ίδιος τα έξοδα αποστολής. Σε αυτήν την περίπτωση το νέο προϊόν θα του σταλεί δωρεάν.
Μόλις λάβουμε το προϊόν, αποστέλλουμε το καινούργιο με επιβάρυνση εξόδων αποστολής ………..€. Στην περίπτωση έκδοσης πιστωτικού κουπονιού ή επιστροφής χρημάτων, τα έξοδα αποστολής του προϊόντος βαρύνουν τον πελάτη.
Κύπρος: τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος καθώς και τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.
Έχετε δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους για τους παρακάτω λόγους:
1. Λανθασμένη αποστολή προϊόντος
Σε περίπτωση που αποδεδειγμένα η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα εκ μέρους της εταιρείας, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης άλλου προϊόντος από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την αντικατάστασή του με το αρχικώς παραγγελθέν προϊόν ή με άλλο μέχρι το ύψος του καταβληθέντος τιμήματος ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε.
Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του αρχικού προϊόντος και αποστολής του καινούργιου βαρύνουν την εταιρεία.
2. Κατασκευαστικό ελάττωμα προϊόντος
Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος είναι κατεστραμμένο ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος του ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι το ύψος του καταβληθέντος τιμήματος ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο αγοράς. Εάν παρέλθει το χρονικό διάστημα των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής η CAR SERVICE ANASTASOPOULOS Δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση.
Για την επιστροφή ελαττωματικών ειδών, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Βάντζου Σταυρούλα. Στο τηλέφωνο 6940278608 Ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση info @ service-anastasopoulos.gr
Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του αρχικού προϊόντος και αποστολής του/ων καινούργιου/ων βαρύνουν την εταιρεία.
3. Αλλαγή προϊόντος
Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή του προϊόντος που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, θα πρέπει να συμπληρώσετε το έντυπο αλλαγής – επιστροφής προϊόντος, που θα βρείτε εντός της συσκευασίας του προϊόντος και να ακολουθήσετε τις αναλυτικές οδηγίες που αναγράφονται σε αυτό. Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση μπορείτε να μας στείλετε e-mail στο info @ service-anastasopoulos.gr Ή να μας καλέσετε στο 6940278608, δευτέρα – παρασκευή, 9:00 – 18:00.
4. Υπαναχώρηση
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ένα προϊόν που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ασκώντας το δικαίωμα της υπαναχώρησης (μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και δεν έχει καταστραφεί η συσκευασία του) και να ζητήσετε την επιστροφή του τιμήματος που έχετε καταβάλει ή την έκδοση πιστωτικού κουπονιού αξίας αντίστοιχης του καταβληθέντος τιμήματος και διάρκειας 1 έτους, εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν τον πελάτη, ο οποίος μπορεί να επιλέξει όποια εταιρεία courier επιθυμεί. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων δρομολογείται αμέσως μόλις παραλάβουμε το προϊόν και εφ’ όσον αυτό είναι σε άριστη κατάσταση και ολοκληρώνεται εντός 5 εργάσιμων ημερών. Μόλις ολοκληρωθεί από εμάς σας ενημερώνουμε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Αλλαγές προϊόντων που έχουν αγοραστεί από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορούν να πραγματοποιηθούν και απ’ ευθείας σε οποιοδήποτε φυσικό μας κατάστημα, με προϊόντα της τρέχουσας σεζόν, φέροντας πάντα μαζί το παραστατικό αγοράς.